23 Juli

Jag är vaken och innan tolv för den delen men dom andra i huset sover som stockar förutom Jonte som är och jobbar tror jag och Anna som skulle väcka mig? Vi såg ju hur det gick med det, inge vidare! Har faktiskt varit vaken ett bra tag dock gick jag inte upp den tiden jag hade tänkt mig men, jag har hunnit duscha och kollat runt på mina måste bloggar. Något av det första jag gör när jag sätter mig vid datorn, konstigt nog.
Idag hade jag tänkt att cykla ner på stan en sväng men innan det måste jag förbi mamma till kissarna. Hjärnan är så tom nu så vi hörs lite senare, have a nice day!


Kommentarer
Postat av: frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips

Godmorgon!

vad händer idag ?:)

2009-07-24 @ 09:09:41
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0