The Hangover

Kom nyss hem från bion, jag, Elin, Niklas och Qrillo såg baksmällan "the hangover". Ojojoj, vilken sjukt bra film. Man skrattar ju nästan hela filmen, det är inte många minuter du inte gör det. Det där är verkligen en film du kan se 1000gånger och du skrattar ändå lika mycket varje gång, som om den vore den första. Har ni inte sett den så måste ni se den helt klart ett måste och helt klart värd att se på bio. Skrattar bara när jag tänket på den, Alan var helt klart min favorit!





Lägger in lite bilder och sånt om hur det har varit i stugan osv imorgon.
Jag är alldeles för trött för att göra det nu och vad kul att 
statistiken har hållit i sig fast jag har varit borta. :)

Kommentarer
Postat av: Terese

Är det värt att se filmen?

2009-07-17 @ 16:00:01
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Najnaah

Riktigt härlig film alltså^^

2009-07-17 @ 17:58:05
URL: http://najnaah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0