BRÄND!

Det här är så jävla skrattretande. Jag har bränt mig, IGEN. Den här gången är det dock inte hårbotten (tack och lov för det!) utan nu är det antiktet, läpparna, armarna och lite på benen. Alltså jag dör ju om ingen av de andra tjejerna har bränt sig, för då är jag det enda offret! Jag kommer har Sveriges fulaste bränna efter det här veckorna, ingen tvekan. Just nu är jag knall röd i ansiktet och på armarna men på dekoltaget är jag typ vit samt på magen. Snyggt...


Försökte fånga det på bild, men det gick inte så bra.
Kanske lika bra, så slipper ni mobba mig för det! ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Aj, det där kan inte vara skönt :/ Blir också bränd oftast när jag försöker sola, det är så drygt.



mvh

2010-06-24 @ 14:03:57
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0