Halloween make

Idag på sminket så hade vi Halloween make. Det var riktigt kul faktiskt men det är så jävla svårt att försöka få till det precis som det är på bilden men det är bara att öva. Visst blev vi lite läskiga iaf? ;)





Isabelle fick måla sig själv eftersom Sabina inte var här idag

Frida

Misse

Kajsa och Nellie

Malin och Emilie

Emma

Fanny

Felicia och Emma

Seinab och Malin B

Maja och Victoria

Jag och Frida

Kajsa och Nellie

Victoria

Rawaa och Fanny

Emilie och Malin

Malin B och Seinab


Fanny och Rawaa

Emma och Felicia

Malin B och Seinab

Kajsa och Nellie

Maja

Emilie och Malin

Min make på Frida, lik? haha:)

Resultaten

Frida, MUA: jag

Fanny, MUA: Rawaa

Isabelle, MUA: Isabelle

Maja, MUA: Victoria

Victoria, MUA: Maja

Rawaa, MUA: Fanny

Malin, MUA: Emilie

Emilie, MUA: Malin

Nellie, MUA: Kajsa

Seinab, MUA: Malin B

Malin B, MUA: Seinab

Jag, MUA: Frida

Kajsa, MUA: Nellie


Kommentarer
Postat av: Kicki

Man blir ju rakt rädd... :)

2010-10-13 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0