27 April

Kom alldeles precis hem efter en sväng förbi staden efter skolan. Vi slutade så tidigt idag så jag och fröken Bäckman drog ner och letade efter ett par "spabyxor" och jag fick faktiskt med mig ett par hem som får duga. Visar senare. Efter det så mötte vi upp Kajsa och Malin en sväng och jag sa hejdå till Malin (glömde bort att det var hennes sista dag idag! Har fortfarande dåligt samvete för det:( ) för hon kommer praktisera hemma i Lycksele från och med nästa vecka då vi går ut på praktik. Sen gick jag och den andra Malin och satte oss på Mc Donalds en sväng och pratade om allt mellan himmel och jord innan vi började promenera hemåt i det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0