Januari 2011

Här kommer då min försenade årsresume och först ut är ju såklart, Januari! Hahaha, hur fan såg jag och ut? och DAMN, fan vad tjock jag var! Hejochhå, när jag ser dom här blilderna (och alla andra som jag har på datorn från Januari) så syns det verkligen att jag har gått ner. OMFG!
(* Resten kommer dyka upp den 1:a varje månad!)



Såg innebandy tillsammans med Sandra och Elin

Åkte till Sundsvall för att se min kära bror spela

Sminkade mig typ varje kväll och la upp sminkningar på bloggen
(som förövrigt ser förjävliga ut)

Tog en tripp till Lycksele och fina Malin


For till kroksjö och körde skoter, körde fast och slet sönder min rygg!

Hade mys middag tillsammans med Sandra och Carro

Bakade med min fina!

Fick en ny mysfilt som jag tog på direkt då jag kom hem!

Tog en promenad hem från skolan

Åt på kina med mina babes!

Var så kallt så håret blev vitt när man gick

Började om med fotbollen

Hade hårvård på skolan och Malin gjorde mig snygg i håret

Ljusade upp det med lite slingor

Jobbade på som vanligt på ishallen

Fick hem mina ny penslar som jag beställde från Eleven

Hade Anna som kund på vårat kundpass på skolan

Festade lite med ett gäng vänner

Myste med min bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0