Vilken storlek?

issa om A la shopping!:
bh:arna ser ut att vara i ganska stor storlek, ta inte det på fel sätt. Jag har svårt att hitta min storlek och har väl aldrig gjort det på gina direkt. Får man fråga vilken storlek det är på dom? Om det är D ska jag definitivt springa till Gina imorrn och lindex med för den delen. Dom var ju riktigt snygga ju :) Håller tummarna för D nu :P

Svar: 
På dessa fyra bh:ar så är det C-kupor. Jag vet att dem jag köpte på Lindex finns upp till storlek D och jag tror även att den rosa som jag köpte från Gina också fanns i D om jag nu inte är helt ute och cyklar! Hoppas att dem finns och att du hittar någon som sitter bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0