Vilket väder..

Så, då är jag hemma efter en liten runda med mamma. Nu är älsklingens paket postat och jag håller tummarna att han hinner få det innan helgen, för sen åker han nämligen iväg till Danmark men oddsen är nog inte så stora så han for nog öppna det sen när han kommer hem igen. Alltså, vilket jävla väder det har varit idag. Strålande väder när jag cyklade till jobbet, inte en moln och hur varmt och skönt som helst. Sen när vi sticker ner på stan på förmiddagen för att göra några ärenden så har det blivit lite molnigt men fortfarande uppehålll. När vi kom ut från Ica hade det börjat regna lite så vi traskade hem med åskan (mysigt) och precis när vi landar innan för dörren så öppnar hela himlen sig och det bara öser ner. Helt jäkla sjukt! Tur att vi hann in säger jag bara! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0