Lazy day

Idag har jag haft en riktigt lat dag och har faktiskt inte gjort någonting vettigt alls om jag ska vara ärlig, men ibland måste man ha en sådan dag. Har pratat med min pingla på skype som numera befinner sig i London och är så glad att turen börjar vända där borta. Håller tummarna för dig, vännen! Annars då, sitter just i detta nu och försöker beställa lite från Jotex men kopplas bort från sidan till och från så vi får se om beställningen går igenom eller ej. Vart lite bitter då dem hade ett knivset för endast 39 rikstaler (värde 400) är slut, kanske inte så konstigt att det är slut men tyvärr blev det inte mitt vilket svider lite. That's life, man kan inte få allting här i världen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0