You gotta get up and try, and try, and try

Var duktig och tog mig ut på en powerwalk ikväll, stod mellan det eller hemma gym men kände för att rensa hjärna lite. Hade totalt glömt bort hur jobbigt det är att powerwalka, hade siktat in mig på milen och tänkte fan i mig inte ge upp trots att jag bara ville lägga mig ner och dö. Höll flera gånger på att ta den kortare vägen men bet ihop och kämpade vidare och nu känns det så jävla bra trots att jag är helt lam i mina ben. Träningvärk imorgon?!? Blir spännande och se om jag tar mig till jobbet imorgon samt vad vågen visar, imorgon har 1 vecka gått! 
 
Pink's låttext "you gotta get up and try, and try, and try" ekade i mitt huvud!

Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

BESÖK MIN BLOGG DÄR JAG UPPDATERAR SÅ OFTA JAG KAN OM MITT UPPTAGNA LIV BLAND KÄNDISAR OCH RESOR! HÅLL ÄVEN KOLL FÖR KOMMANDE TÄVLINGAR! xx

2013-07-22 @ 17:52:58
URL: http://smurfismurfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du skriva ett inlägg om vad du får äta och inte och lite recept osv??? sjukt inspirerande!

2013-07-22 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0