9 / 12

Igår fick Anna bevis på att jag är kungen på att måla nagellack på andra. Ni får välja själv om ni vill ta det posetivt eller negativt. Det blev inte som förra gången, inte riktigt som planerat.Idag på kemin har vi gjort tomtebloss. Det var kul och det var mycket lättare än vad jag trodde. Själklart blev mitt tomtebloss snyggast, iaf mest likt ett vanligt tomtebloss! Nu är alla prov bort gjorda iaf, hoppas verkligen på ett VG i matten. Annars kommer hon sänka mig, men så kommer det nog bli för jag har inte turen med mig. Fick även höra hur sista veckan sett ut, slutar typ efter lunch varje dag, sjukt skönt! Jag kom på att det är bara två veckor kvar till julafton imorgon, och jag har typ knappt börjat med julklappsköpen än, galet men sant! Frågat mima bröder cirka tusen gånger men får bara samma svar "Det är lääääänge kvar!", men nu är det inte så länge kvar!
Själv har man ingen aning om vad jag önskar mig, vad önskar ni er?:)


Från vänster: Min, Kajsas och Christoffers.
Erkänn att min blev snyggast?




Kommentarer
Postat av: Liz!

Då kanske man skall ringa till dig när man vill ha lite färg på naglarna hehe

2008-12-09 @ 21:53:06
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0