B I N G O

Jag trodde aldrig att jag skulle somna igår. Klockan blev två, tre och halv fyra innan jag somnade. Men till slut somnade jag men då fick man ju inte sova ut heller, ställde mobilen på kvart över elva för idag ska man nämligen spela bingo med farmor, farfar, Chrille och Anna. Farmor och farfar jobbar typ där och det var jätte lägesen nu jag var där sist, jag kanske vara åtta år sist och det är inget skämt. Skäms faktiskt lite för jag inte har kommit och hälsat på där men nu jävlar ska jag vinna! (Det kommer aldrig inträffa men man får väl drömma. Har inte den turen, vinner verkligen aldrig!) Så ser min dag ut, sen har jag inga större planer så jag får se vad som händer senare. Ha en bra dag allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0