Bra slut på dagen!

Skolan idag har varit bra, det dåliga jämnade ut sig med det bra. Hade engelska prov idag och jag var 100% säker på att jag skulle få IG. Jag är verkligen ur kass på det. Jag började frysa när jag kom ut från klasrummet när jag var klar, blev så jävla nervös. Efter provet hade vi kemi och vi fick tillbaka våran labbrapport. Jag blev riktigt förvånad, jag fick MVG! Så jag blev riktigt glad (hoppas hon höjer mig nu i kemi). Sen var dagen slut och jag gick upp till skåpet och min engelskalärare kommer och jag frågar om jag får IG och hon stoppar bara ner en lapp i jackfickan och säger att jag ska kolla på det senare. Jag blev jätte nervös, trodde det skulle stå att jag skulle få börja i spec engelska eller nått så jag vågade inte titta. Till slut tittade jag efter all tjat från klasskompisarna och det stod; VG! Well done Josse! Blev sjuuuuukt glad! Fick veta före alla andra, dom får veta nästa vecka! ;) MVG på kemin och VG på engelskan, dagen kunde inte slutat bätte, haha! :) 


Kommentarer
Postat av: Anton Kraft

vilken julig design :) och häftigt det där med ipoden också. ;D

2008-12-06 @ 14:05:14
URL: http://antonkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0