Godmorgon!

Godmorgon säger jag även fast jag kanske borde säga godag. Jag vaknade nämligen alldeles nyss, somnade inte igår heller menmen. Idag så har jag inga planer, dom försvann eftersom jag sov så länge. Jag hade tänkt att fara på stan men det sket sig, får göra det imorgon istället. Nu ska jag bara duscha måla om naglarna och ta det lungt. Sen blir det att fira min bror som fyller 17år idag och har våran "mini julafton". Eftersom vi var hos pappa på jul så ska vi fira hos mamma. Vilket betyder, mer julkapppppppppar! (A) Haha, nu känner jag mig som en lite barnunge men det måste man får vara ibland tyck ja! ;) Nu ska jag gå och duscha, hare bra! :)



Gratttis Marcus "messy" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0