Klar med julklapparna.

Var på stan idag och fixade dom allra sista julklapparna, tror jag. Jonathan ska iaf fara och fixa mammas julklapp imorgon, annars är nog alla klara nu. Sjukt skönt och slippa tänka på det där nu. Jag köpte sånt dära fransk manikyr nagelack idag och tänkte ha det på julafton. Jag skulle testa och se hur det blev men jag misslyckades totalt. Har även en väldigt kort stubin idag, men jag ska ge den en till chans senare. Hoppas det blir bättre då! Är der nån som har något tips om hur det blir bra? Och ska man orka köra med julrim? :)


Kommentarer
Postat av: pech

det blir lättare om man tejpar eller har klistermärken eller nått där man inte vill ha vitt. ;D

men det är riktigt svårt att få det fint! ;o ;)

2008-12-23 @ 02:28:49
URL: http://ppech.blogg.se/
Postat av: viccc

kolla min blogg! Jag har ju skrivit om det där tidigare! :) kram

2008-12-23 @ 12:53:53
URL: http://viccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0