Kort dag = skön dag!

Otroligt skön dag det hart varit idag, måste jag säga. Först sovmorgon till 09.40 och sen fick vi sluta tidigare så vi slutade 11.45! Inget att klaga på, och vi gjorde typ ingenting heller idag. Säger bara skööööönt! Idag har jag gjort bort den sista läxan så nu är jag läxfri. Så nu är det bara en läxfri skola kvar med korta dagar!
Har varit och tagit min andra spruta idag för livmoderhalscancer och hon som tog den på mig är lite snurrig. Hon satte plåstret typ 1dm nedanför sticket så jag fick blod på linnet, tack för det haha! Menmen, Carro är på väg hit nu. Får se vad vi hittar på. Vi kanske skulle fara och se på innebandy med Elin och Julia men vet inte hur det blir med det. Hittade även en gammal bild på oss på datorn, haha rätt så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0