Lördagen den 6/12 och Söndagen den 7/12.

Igår var jag och jobbade på Peter Jöbacks Julshow.
Bästa låten var ju Halleluja versionen och disney medlyt. ;)
Där var alla låtarna från Kalle anka på Julafton,
tex från; Djungelboken och Snövit.
Den var riktigt bra och det var jätte mysigt
och julkänslan kom, iaf min! :)


Genrepet





Igår var jag även på stan med Elin och då köpte jag mig en röd klänning från Nicole som jag ska ha på jul. Eftersom klänningen som jag skulle köpa från Halens inte skulle komma förän början på Januari så det blev ju lite sent. Då kan jag ju varken ha den på Julafton eller Nyårsafton, så det blev ju lite misslyckat. Jag köpte även jeans tights på Gina Tricot och en jul klapp till mamma.

Idag har jag varit på Gammlia på en julmarknad med mami. Mamma köpte honung, lingonglögg och lite annat smått. Sen drog vi och handla på Ica Maxi och efter det for vi och hämtade upp Urban och for och kollade på ett hus i Röbäck. Det var fint men, vi får se:) Nu ikväll ska jag kolla på Fridas dansuppvisning sen ska jag plugga matte och musik, och jag får inte missa Andra Avenyn!

Kommentarer
Postat av: maddeh

shiiiit. fett fin blogg :)

2008-12-07 @ 19:18:07
URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: Anonym

va mysigt att gå o lyssna på jöback, när han sjunger hallelulja låten så ryser man

2008-12-08 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0