Ointressant, haha!

Dagen började med en kort försovning men det blev inget stress för det som tur var. Carro kom och åt frukost, vi fick så sjukt mycket bröd av grannarna. Tanken var först att jag skulle bjuda Carro på en riktig hotellfrukost men försovningen förstörde den planen! Sen hade vi idrott som första lektion så vi bytte om hemma, jag packade ner alla kläderna och självklart så glömde jag linnet. Jag hade alltså bara en kofta och jeans, kändes rätt så naket. Men då hade jag turen att vi hade en timmes hål innan nästa lektion så jag hann fara hem och hämta ett linne.
Efter skolan for jag på stan med mamsi och shoppade julklappar, blev inte så många köpta för min del men mamma köpte en del. Så nu har vi slagit in en massa paket som nu ligger under vår fin fina gran.
Inför kvällen har jag inga planer, jag ska iaf ta ett varmt bad och se andra avenyn även fast jag redan har sett det!(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0