Paket!

Fick brev idag från posten, paketet från Halens har kommit och jag får hämta ut det imorgon. Är sjukt nyfiken på hur allt ser ut och vad jag ens har beställt. Haha, det har jag glömt bort men det blir en överraskning när jag öppnar. Jag vet iaf en sak jag har beställt, det är klänning som jag ska ha på jul/nyår. Jag är även rätt förvånad om hur snabbt det gick, men det är bra!

Blir att börja plugga engelska senare, klockan 15.00 har jag bestämt. Måste plugga jävel så jag från in allt nu, för jag är verkligen sämst i engelska. Alla som känner mig vet hur mycket väl det instämmer.



Granen på gården!

Kommentarer
Postat av: Makrill

Här var det jul! :)

2008-12-05 @ 14:08:50
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0