26 / 12

Som sagt var jag på stan idag på mellandagsrean med Elin och Carro. Jag köpte några saker och självklart så var ju dom inte på mellandagsrean, så typsikt. Jag köpte ett par jeans, en kofta och ett linne på Gina Tricot varav bara koftan som var på rea. Sen köpte jag ett par skor på skopunkten, vi alla tre köpte var sitt par så vi fick dom billgare, "ta tre betala för två". Det var allt jag köpte förrutom ett puder by H&m som också råkade komma med, kom på att det behövdes.

Efter stan vara bara att fara till ishallen på en gång och börja jobba, jobbet gick bra förrutom att jag greps av panik där i pausen när popcornen höll på ta slut och kön var typ 3 mil lång! Björklöven vann på straffar, men jag fattar inte hur man kan tappa matchen när man leder med 3-0 i tredje perioden, bara sjukt. Blir typ alldels irriterad bara jag tänker på det.

Kom nyss hem från Elin, vi har kört buzz med hennes syskon. Både buzz-musik och -sport. Riktigt kul faktiskt även fast jag inte är nå vidare på det! Sen såg vi filmen Mamma Mia och den är ju kanon, jag kan inte låta bli att sjunga med, det går bara inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0