Yo makka flow, what`s up?

Alltid lika bra upptatering från mig under helgen! Nu har jag nyss kommit hem från bräntis/haga - kampen. Haga vann igen, sjätte året i rad tydligen så grattis! Det var jätte kul att se på och det var ett jäkla tryck i hallen, båda klackerna skrek , men hagas klack var ju mycket bättre. Det är bara lite tråkigt att inte våran skolan har nått liknade. Men imorgon har vi volleyboll turnering och jag, adine och lina ska vara färg glada, ha lite roliga kläder så det blir lite extra skoj!
Efter maten ska jag vara hundvakt en stund, blir helt enkelt en lugn kväll! :)
Säger bara yo makka flow, what`s up? ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Lugna kvällar säger man inte nej till :)

2008-12-17 @ 04:45:50
URL: http://lonelydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0