Vem vinner idol -08?

Firade lucia idag på skolan med ett mysigt luciatåg som MU(musik) klasserna står för. Det var jätte mysigt och dom är jätte duktiga på sjunga. Sen efter det har jag bara haft en riktigt lektion, sen sett två filmer på dom andra två. Lättare sagt en jäkligt slapp dag, alla dagar borde var så här slappa. Det vore inte helt fel.
Sitter hemma med Nikita nu väntar på att Pappa och Anna ska komma hem och börja med maten men det kommer dröja en bra stund innan det. Middagen kommer bli sen och jag kommer komma lite sent till jobbet. Löven - Mora ikväll så jag kommer missa idol finalen. Hoppas jag hinner se lite iaf. Kevin kommer vinna! Vem tror ni vinner?



Kommentarer
Postat av: Lina

KEVIN :D ofc! ;D

2008-12-12 @ 16:23:05
URL: http://liinniizz.bogg.se
Postat av: frida

Kevin ska vinnnaaaaa!!!

2008-12-12 @ 16:40:44
URL: http://ffrriidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0