24 november

Idag så var jag ensam på praoen för Carro var hemma och är sjuk och jag kan säga att det inte var kul och vara själv. Hade ingen att prata med eller nånting när jag packade upp varorna. Jag tror aldrig jag har varit så tyst under en dag i hela mitt liv. Inte riktigt min stil att vara tyst. Hur som helst så gick det iaf bra, tur det! Men jag var jävligt nära på att tappa ner en kartong barnmat, kan säga att det var riktigt, riktigt nära men jag räddade den! ;)
Nu sitter jag hemma och ska snart ta mig nått att stoppa i magen sen är det bara iväg till nästa jobb. Sen efter det blir det att plugga, har en hel del ogjorda saker kvar.
Jäklar så kasst väder det är!

Kommentarer
Postat av: anna

men eller hur!! hade inte tackat nej till den klänningen på nyårsafton!



vart ingen träning för mig heller idag, har blivit pissförkyld:/



hoppas vi ses snart hjärtat, puss!

2008-11-24 @ 20:35:40
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0