8 / 11

Jag och Anna som hade tänkt att fara och träna imorse men Annas mage svek oss så det blev ingen träning! Krya på dig vännen. När jag ändå lix var redan vaken så följde jag med mamma på några ärenden vi for på ishallen och fixade och sen drog vi och handlade osv. Sen när vi kom hem bad mamma mig att baka en kladdkaka till efterrätt, jag hitade inte det goda receptet jag alltid bruka ha så jag blev tvungen att ta nått jätte konstigt. Kakan ser inte så jättegod ut om jag ska vara helt ärlig. Haha, jag får berätta sen hur den smakade...
Ikväll ska jag fara och se på bio med några vänner. Vi ska se Saw 5 och jag kan säga att jag är riktigt jävla taggad!


Kommentarer
Postat av: jdewjifw

det är saw 4 på bilden ;p

2008-11-08 @ 17:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0