Bäääää, this sucks

Okej, skjut mig riktigt långsamt nu. Jag är så sjukt jävla less som man kan bli för tillfället, det går verkligen inte att beskriva med riktiga och framför allt inte med ordenliga ord. Slutar nog med massa svordomar tillslut som så gärna vill ploppa ut ur min gulliga mun just nu. Jag har försökt att plugga judendom nu i ett x antal timmar (snarare minuter, näe faktiskt nån timme) och jag kan säga att inte ett ända vettigt ord av det jag läser kommer in i min fårskalle. Känner mig som ett dumt jävla får just nu, utan hjärna och utan ork. Kan nån rädda mitt liv just nu och stoppa in all den här faktan om judendomen in my head NOW. Och helst innan jag dör...
Har även alla vardagsrum möbler överallt i lägenheten. Dom ringde från Bostaden idag och dom ska tydligen tapetsera om där imorgon. Jag och mamma har helt glömt bort vilken tapet vi valde så det kommer blir en surpise. Denna kväll har jag alltså även hjälpt mamsi att bära ut alla dessa jävla saker hon har nu i vardagsrummet. Jag är otroligt less börjar även känna att jag kommer snart bli sur. - Det här är illa, riktigt illa!



BTW, www.emoinlägget.se (kändes som om det här blev värsta emo inlägget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0