Bada badtunna i minus grader

Jag har inte haft så mycket tid att skriva i helgen, igår jobbade jag 09.00 till 15.00 sen efter maten drog jag och Carro till Obbola och badade badtunna med en massa godingar. Jag kan säga att det var riktigt jävla svin kallt att stå i handuk klockan ett på natten i minus grader, i väntan på att badtunnan skulle bli varm. Det var galet kallt och så fick vi inte den riktigt varm heller, men till slut hoppade vi ner i badtunna och då blev det i alla fall lite varmare. Men när vi skulle stiga upp, det var då problemet kom. Handukarna låg nån meter bort och det blev ju sjukaste kallt när man ställde sig upp när man var blöt. Men till slut tog vi oss upp och sprang gärnet tillbaka in! Det var jätte kallt men det var ändå grymt skönt när vattnet blev varmt.

Nu har jag rätt så nyss kommit hem från dagens Björklöven match. Hör och häpna men Löven vann med hela 7-3 mot Nybro, riktigt otippat men den segern satt fint!:)
Imorgon börjar sista veckan på praoen, riktigt kul med prao faktiskt. Då slipper man glo ner i alla böcker dag ut och dag in, fast nu måste jag göra det hemma istället för det 3 prov när jag kommer tillbaka till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0