Bakat kaka!

Idag när jag kom hem från skolan så blev jag jätte sugen på att baka. Så jag satt på ugnen och jag började baka någon sorts kakor, tror dom heter fudgekakor eller nått liknande. Jag var nästan helt säker på att dom skulle bli jätte misslyckade men det slutade med att dom blev rätt så goda. Rätt otippat men tur! Ikväll kl.19, ska jag på möte på Umeå Södra med några fler tjejer. Eftersom vi inte vet riktigt hur det blir med vårat fotbollslag än så ska vi fara dit och lyssna osv. Hatar att det blev så här krånligt med vårat lag, varför ska man alltid göra på det svåraste sättet? Tjejer, vi kommer alltid vara dom bästa hur det än slutar!




Guld Mcdonaldscupen -08!


Kommentarer
Postat av: alexx

ja verkligen! vi är absoult bäst!

2008-11-13 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0