Dag 2

Andra dagen på praoen har gått lite segt måste jag erkänna. Vi har mest varit i frukten och grönsakerna idag och packat upp, det blev lite drygt mot slutet men vi fick sluta tidigare och så får vi börja 10.00 imorgon. Blir super med sovmorgon, det behöver jag! På lunchen träffade vi Lina, Maja, Ullrika och Felicia dom praoar på förskolor och dagis. Haha, räcker med att jag sitter och kollar på alla små barnen i matsalen så blir jag full i skratt. Kan inte fatta att man själv har varit så där liten?
Snart är det dags att packa träningsväskan för halv fyra kör jag och Anna igång igen! ;)




Liten Josefine:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg du har!!

Mvh Linda

2008-11-19 @ 15:27:25
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: is

sööötis!!!

2008-11-25 @ 13:03:39
Postat av: soeticz / behöver du hjälp med en bloggdesign?

va söt :D

2008-12-10 @ 01:08:09
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0