Jag vet inte vad jag ska säga...

Nu har jag alldeles nyss kommit hem från min sista dag på praoen. Allt har gått bra och efter allt slit så faktiskt varit kul. Som tack för hjälpen  fick vi fylla en hel godis påse med så mycket godis vi ville. Jag är typ i chock tillstånd. Så sjukt snällt! Tack!

Designade om bloggen igår med tårtan, lite mer jul känsla nu tycker jag. Vad tycker ni, blev det bra?:)
Bakade lussebullar för någon dag sedan med mamsi och jag ska ju alltid komma på nått nytt när jag bakar så jag kom på att iställer för att stoppa russin på, så tog jag hallon. Det vart sjukt gott, speciellt när dom kommer just ut ur ugnen. Testa det, smaskens!
Och ett stort GRATTIS till min bror Jonathan som klarade körkortet idag!

Kommentarer
Postat av: viccc

haha jossan, vad vare jag sa? :)

2008-11-28 @ 15:40:10
URL: http://viccc.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Det blev jättefint och juligt.

2008-11-29 @ 11:58:40
URL: http://ullabella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0