Prao

Första praodagen idag med Carro på Ica Fyrklövern där vi ska vara i 2 veckor. Vi har packat upp alla möjliga varor och det har bara gått bra. Det hände bara en liten olycka bara, Carro råkade tappa ner en svartpeppar på golvet men det såg ingen. Haha, jag höll på garva ihjäl mig idag när vi skulle käka lunch. Vi åt på Böleängsskolan som ligger närmast Ica, där går barn som går i förskolan och upp till sexan. När vi väl sitter och äter vänder sig en liten pojke om och frågar vad vi gör där osv. Sen vänder han sig om en sista gång och säger till Carro ; Min kompis tycker du ser ut som en 30åring! HAHA, jag höll på skratta ihjäl mig. Imorgon är det start igen kl.09.00.



Kommentarer
Postat av: viccc

haha, låter som en trevlig dag! Jag har packat upp nya kläder, larmat, sorterat jeans och ångat hela dagen :) haha

2008-11-18 @ 17:12:01
Postat av: brallan

HAHAH de där med 30år var ju bäst! XD

2008-11-18 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0