Trötter på dagen och träning på dagen

Idag kan jag säga att det var riktigt tungt att stiga upp. Om jag ska vara ärlig så kom jag knappt upp ur sängen. Jag har varit så sjukt trött idag på skolan och det är jag nog inte ensam om. Men nu är det bara att återgå till den "riktiga" vardagen. Känns inte så taggat, har redan SO prov på onsdagen om Judendomen. Yes...

Ikväll blir det träning för fulla muggar. Först blir det Spinning och efter det blir det Core. Det är faktiskt mitt första spinning pass ever ikväll, så vi får se hur det går men det är bara att ge gärnet. Anna ska även med ikväll så det lär bli skoj! :)


Kommentarer
Postat av: anna

gud vad vi är bra, onsdag nästa!!

2008-11-03 @ 22:44:29
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0