Alltid lika skillad...

Är man duktig så är man. Imorse var det ju väldigt halt ute speciellt när jag cyklade till skolan. Och jag tror att ni har rätt tanke i huvudet just nu och ja, jag vurpade jag med cykel. Inte bara att jag vurpade utan det var även framför en liten pojke också. Jag tror jag nästan skrämde livet på den lilla pojken, haha. Elin, Lina och Carro började ju självklar skratta, haha gjorde även jag med men det gjorde sjukaste ont måste jag säga. Jag landade på sidan och jag är fortfarande lite öm i låret. Jag kan inte låta bli att skratta när jag tänker på det. Så sjuuuuuukt... (A)
Blir att plugga judendomen hela kvällen lång, usch jag gruvar mig över provet. Det här kommer inte gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0