YES!

Igår fick jag det besked som jag nu har väntat på i flera veckor. Jag är sjukt glad för jag ska åka till Turkiet! SÅ SJUKT KUL DET SKA BLI! Det är ett väldigt bra tag kvar, ca 10månader men tiden går så snabbt nu för tiden. Det säger ju bara "POFF" så är det augusti igen. Så Turkiet i augusti -09, jag är så grymt taggad. Jag har bara varit utomlands en gång tidigare i mitt liv, det var förra året och då var jag på Mallorca. Bara att spara massa pengar så man kan shoppa loss där borta! Gud, jag längtar redan nu!

Det blir att jobba ikväll på Björklöven som möter Västerås. Matchen sänds även på TV ikväll för er som inte kan se live, haha! ;) Sen efter det blir det att vara hundvakt åt hundarna. Hoppas jag slipper dampa på Loke ikväll för jag vill inte bli på dåligt humör. Ibland lönar det sig att vara hundvakt, en utomlansresa satt inte helt fel!


Kommentarer
Postat av: viccc

mentuuuuuuuuuuur!jag vill också.. :(

2008-11-07 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0