Bara 1 dag kvar nu

Och så, äntligen har man bara en skoldag kvar innan lovet kommer. Har bara ett prov kvar nu som ska göras imorgon, så jag ska kila och börja plugga spanska nu och även i kväll. Ska plugga hela kvällenen eller iaf försöka (kommer nog inte gå så bra). Helgen är så gott som helt packad med planer. Planer och planer förresten, snarare jobb. Imorgon är det Björklöven - Sundsvall så då är popcorn jobb som gäller. Sen efter Löven är det bara att hämta hundarna och vara hundvakt så jag hinner nog inte skriva något imorgon. Jag kanske hinner klämma in ett litet inlägg efter skolan, jag ska försöka. Sen blir det jobb igen på lördag, då blir det att jobba hela dagen med gulligull Emmi. (här hittar ni henne, www.emmiwesterlund.blogg.se) Jag gillar att göra reklam märker jag. Det blir även jobb på söndag. Jag har både lördag kväll och söndag dag fri. Får se vad jag hittar på för skoj då, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0