"Det regnar här i umeå idag"

Nu har jag pluggat lite matte ett tag, måste plugga igen om ett lite tag. Men nu har jag "paus". Är sjukt less på att plugga, har i stors sätt gjort det hela veckan så det är nog inte så konstigt. Matte provet imorgon kommer nog inte gå så bra. Kapitlet är sjukt långt så det är en hel del som ska in i huvudet. Jag har hört att det är skit svårt och det gör saken hemskt mycket bättre. Hoppas iaf på ett G men jag vill ha VG men jag får göra så gott som jag kan.
Har alldeles nyss tvättat katterna My och tiger och jag kan säga att det var dom inte så förtjust i. Fick några riv märken på händerna, gjorde en aning ont men det är bara att härda. Nu är dom rena och fina, men don tvättar sig själva nu som galnigar. Förstår inte hur smutsig man kan bli av att duscha? 

  

"Det regnar här i umeå idag" - SUGER.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte fin blogg!



Ha en fin dag:)

Händer denna helg då?

Kramar

2008-10-17 @ 14:18:53
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0