Färgar håret.

Nu sitter jag med färgen i håret och hoppas på ett bra resultat. Jag har gjort det alldeles själv så vi får se hur det blir. (Hihi) Färgen ska sköljas ut kvart i ett så jag sitter bara och väntar på att klockan ska gå. Det ska bli mörkbrunt, men det brukar luta mer mot svart när det är klart. Mitt hår hade blivit så ljust så jag besämde mig för att färga det mörkare.


Första snön kom idag eller inatt, (spelar det någon roll? -nej) så nu har vi lite snö i Umeå iaf. Inte alls mycket, men det är lite vitt iaf. Helt ärligt så tycker jag att typ inte är någonting alls, haha!

Kommentarer
Postat av: Frida

åååååååååh, färgat håret! det blev säkert bra gumman. vi ses snaaaaaaart. =)

2008-10-31 @ 13:54:07
URL: http://ffrriidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0