Första träningen på USM och ALDRIG mer fiskpinnar

Nu har jag nyss kommit ut ur duschen från dagens första träning på USM. Jag och mami var och körde ett pass som heter Core. Det är mag- och ryggträning. Det var riktigt bra träning, hade redan träningsvärk när jag gick därifrån. (haha, ontränad?) Det här passet rekomenderar jag verkligen! Mamma sitter nu och se på nått program om skolmaten i skolan. Då fick man veta att det är mer bröd än fisk på fiskpinnarna och det äckliga var att det man skar bort från fisken (resterna, alltså det man inte äter från fisken), det malde dom ner i fiskpinnarna. Säger bara, aldrig mer fiskpinnar!

    


Kommentarer
Postat av: Aleex

Åååhhhh fyyfaan ;S

2008-10-20 @ 22:13:25
Postat av: Linda

Core är skitjobbigt! Men det är bra träning ;)

2008-10-22 @ 16:02:43
URL: http://spjatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0