Jag är sämst på rubriker

Jag har som aldrig något riktigt intressant att skriva om, tycker jag. Det händer inte så mycket för mig i helgen. Jag har jobbat en sväng idag och imorgon blir det att jobba igen. Imorgon ska jag även till Anna och Chrille. Anna fyller 21, så det blir det att fira min lilla tårtis (gulligt smeknamn). Hon har också en blogg och ni vill läsa den, www.aannab.blogg.se. Nu gör jag lite reklam åt henne, så nu borde hon bli glad. Det är inte orfta man gör det, haha! Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vet inte om det bara får bli en liten myskväll här hemma bara, låter faktiskt riktigt skönt. Jag tror det får bli så. Jag måste verkligen gå och duscha nu känner jag. Jag stinker korv blandat med hamburgare och kaffe, mysigt va?

 
(förra året)

Kommentarer
Postat av: [A N T O N]

mja mjo. men lite väl stora :P

2008-10-18 @ 19:08:25
URL: http://antonbrolin.blogg.se/
Postat av: anna

tack för fikat idag kakan min,

imorrn ska jag bju igen på maaassa gött!



snygg reklam också må jag säga;)

2008-10-18 @ 19:50:51
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0