Måndag

Snart är det dags att börja dra sig till ishallen för att jobba ännu en kväll. Säger bara pengar.....! Hade ju som sagt fysik prov idag, och jag ska inte ljuga och säga att det gick bra för det gjorde det inte. Jag chansade typ på 85% av alla frågor, det känns inte så bra. Men ett G borde det bli, det måste det iaf bli. Pallar inte med några omprov nu, alldeles för mycket i skolan nu dom sista veckorna innan lovet. Jag är även riktigt sugen på att fara utomlands nu, hörde lite små prat om det hemma hos pappa. Hoppas bara man får följa med, är riktigt tagg på det. Vet inte vad jag ska skriva om för kul och "jätte intressant" information som jag har men jag har iaf en rätt så söt katt som fastnar med huvudet i en kartong. Klå det ni! ;)




 

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

tack så mycket :D

2008-10-07 @ 17:46:52
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0