Oturs förmiddagen and Girl power night!

Förmiddagen i går måste ha varit min oturs dag. Det hände en del saker som bara inte händer. T.ex så tappade jag ner min parfym ner på stolen och sen ner på govet så splaaaaach så rann det ut över typ halva golvet. Så nu luktar hela mitt rum vanilj. Delvis så luktar det gott men det luktar alldeles för mycket!

Girl power kvällen igår var super, så sjukt kul vi hade asså. Vi började laga maten kring halv fem hacka grönsaker, steka köttfärs osv. Vi kanske var klara med maten kring fem nån gång. Det blev värsta draget där vid sju och sen vid åtta kanske så typ deckade vi i Carros säng och låg och tittade på alla bilderna som tagits under "kvällen". Åhh, så kul vi hade. Mycket skratt och massa annat, gaaaaalet! Sen vid nio, halv tio så tog vi bussen och for till Ersboda. Lite otippat men, där träffade vi iaf Jonas en vän till Elin och hans fyra vänner som satt och såg på en skräck film. Vet inte vad den filmen heter men den hanlade om speglar. (bra förklarat där, tycker jag) Omg haha, sen när vi skulle fara så skulle Jonas följa oss till busshållplatsen och så ser vi bussen fara förbi typ 500m föra oss, så vi börjar springa järnet och vi springer och springer, jag hade värsta paniken och stressen. Sen när vi har sprungit så vi är typ 2m bakom bussen så ser vi att den är 8an, och vi ska åka med 69an. Då hade vi sprungit som nåra jävla galningar efter fel buss. lyckat! Men sen kom våran buss efter nån minut, och så blev det en hel del skratt på bussen åt massa olika saker. Galen kväll, men jag hade sjukt kul! (Bild/bilder kommer)

Idag tycker jag själv att jag var duktig, jag bad mamma väcka mig när hon steg upp så vi kunde äta frukost tillsammans eftersom hon var alldeles själv igår. Men jag tänkte inte på att hon vaknar typ nio, så hon väckte mig där vid nio nån gång. Även fast jag var sjukt trött, brukar sova till tolv annars om inte längre så var det bara att bita ihop och stiga upp. Ska försöka göra bort skolarbete idag, känns som jag har sagt det flera gånger men det har inte blivit av. Men nu ska det göras. Och sen klockan fyra blir det jobb, Björklöven - Leksand. Har nog inte så mycket mer att tilllägga förutom att ni suger på kommentera!



Elin, Josefine (jag), Linas hår och Carro.

Kommentarer
Postat av: emmi

bra att du hade en kul kväll gizmo <3. hur ser det ut idag? vet du om vi ska ha 6an eller inte? pussigull.

2008-10-12 @ 12:41:03
URL: http://emmiwesterlund.blogg.se/
Postat av: sofie

hej sötnos!

måste bara säga att det är

grymt kul att läsa din blogg,

i´m lovin it! och att den nya

designen är asfin!

saknardig gumman,<3

2008-10-12 @ 13:20:10
URL: http://sofie-lillen.blogspot.com
Postat av: frida

hahah, bilden är klockren! äntligen har du börjat skriva igen! super. =)

2008-10-13 @ 09:33:43
URL: http://ffrriidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0