Pigg och glad kexchoklad...

Jag orkade bara inte skriva igår, hade ändå inte gjort något speciellt förutom att jag jobbade. Jag har även jobbat idag och jag kan säga att jag ruggit less. Först Björklöven - Troja/ljungby och det slutade med vinst åt löven med 3-1 och sen Björklövens "damer". Otroligt ruggit less som man kan bli är jag just nu.
Imorgon blir det kanske bio med elin men vi vet inte riktigt än, isf på dagen för det blit träning på kvällen. Det blir Core, taggar faktiskt träningsvärk. Wierd!


Kommentarer
Postat av: lilalili

...o tack för Lars Winnerbäck som började sjunga för mig när jag kom in här ;)

Ha en bra måndag! Kramis

2008-10-27 @ 09:10:01
URL: http://lilalili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0