Plugg hela veckan

Har ju inte varit så speciellt närvarande på bloggen precis, ska försöka förbättra mig nu. Jag har haft sjukt mycket i skolan den här veckan och det har jag nästa med. Är riktigt less på skolan nu lovet ät ju riktigt jävla efterlängtat måste jag säga. Ihelgen blir det att fara till pappa, vet inte riktigt vad som händer mer förutom att jag jobbar på söndag. Björklöven - Almtuna, hoppas på en vinst såklart. Ska också försöka göra lite små plugg i helgen så jag har gjort bort det. Finns en hel del som ska göras *suck*. Just nu sitter jag och ser på tv och tar det lungt, borde egentligen plugga, men det har jag gjort hela veckan så det vill jag absolut inte göra. Tar "ledigt" idag. Ikväll blir det att se idol, har redan sett alla veckans avsnitt från andra avenyn så idol ikväll. Har inte hängt med så mycket på idol heller, men jag har ju mina små favoriter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0