Tid över

Jag trodde inte att jag skulle hinna skriva något idag, men vi fick sluta en hel del tidigare från skolan idag. Skulle egentligen slutat kvart över tre men fick slutar 20 över två istället. Vart ju bara super! Nu sitter jag hemma hos pappa med min sötnos Nikita och har ingen aning om vad jag ska hitta på. Ska se top model 6 klockan fyra, funderar på att gå ut med Nikita på en liten längra promenad om en liten stund för att få tiden att gå. Blev ju en hel del tiden över,  jag trodde jag skulle måste stressa sönder mig efter skolan men nu fick man ju en massa tid. Det blir att jobba ikväll och det är Björklöven - Växjö som gäller. Så jag måste vara på ishallen omkring fem halv sex. Ska gå ut med Nikitiotokko nu, haha!

PS. IG på matte provet dåra? ;o Sjuk svårt,!

 SÖTNOSEN MIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0