Om designad

Har nyss kommit hem från Anna och Chrille. Det jag egentligen kom dit var förutom att hälsa på var att Anna skulle hjälpa mig med ett skolarbete men det blev istället att hon hjälpte mig att designa min blogg och fixa till lite saker och ting. Själv tycker jag att den vart snygg. Jag diggar verkligen min gris-klocka men den tyckte Anna var skit ful men jag tycker den är söt, haha! Ni får mer än gärna kommentera och säga vad ni tycker om designen. Sen lite senare kom Sanna och fick sin födelsedagspresent av Anna i efterskott och det slutade med att jag åt middag där med dom två flickorna. Blev ingen tacos hemma och så då blev man bjuden på tacos istället. Det var riktigt gott! Det var även riktigt kul måste jag säga, blev en hel del skratt. Blev även nyss påmind av Carro att vi har spanska glosor till imorgon, det hade jag helt glömt bort. Kommer nog inte gå så bra imorgon på förhöret men måste plugga på det nu så jag kan inte skriva så mycket mer nu. Jojuste, nu kan ni även följa min blogg om ni vill. (gör det, gör det, haha)

Kommentarer
Postat av: anna

snyggklockan!;)

tack för ikväll kakis, du är gullii!

2008-10-09 @ 23:39:05
URL: http://aannab.blogg.se/
Postat av: Samra

läcker designe på ipoden!!!

2008-10-10 @ 13:09:13
URL: http://samraaah.blogg.se/
Postat av: olivia=)

sjukt snygg design. jag måste få hjälp att designa min.. :)

2008-10-12 @ 13:26:21
URL: http://ooliviiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0