Säger bara ring mig vid jul, då är jag tillbaka!

Har nyss kommit hem från mitt så kallade jobb. Björklöven förlorade med 4-1 mot Almtuna, inte bra asså! Luktar ju så otroligt gott nu också, bara sniffa på om man gillar popcorn. Stinker rent av, usch. Hinner inte duscha nu heller, får bli innan sängen. Eller hinner och hinner, har inte tid. Måste plugga fysik som jag har prov på imorgon. Om mekanik, typ krafter och skit. Så om nån är bra på det så hjälp mig, kan inte ett piss. Känns alldels perfekt innan provet också, jippi! Min mage kurrar även lite granna, är jätte hungrig. Blir hamburgare iaf, smaskens. Det var iaf nått som var bra med kvällens slut. Fast inte det ända, har ju andra avenyn också, sikken tur man har ibland. Nu måste jag återgå till min underbara fysik bok, lyllo mig. Jag vet att ni är avis, kan jag helt klart förstå. Kan ju passa på att göra er ännu mer avis, har även kemi prov på fredag också, tro ja. YEEEEEEEEEEES! - jag dööööööööööööööör........

Har även fått klagomål av en vän att jag skriver för sällan. Kan faktiskt erkänna att jag inte har skrivit så mkt nu på senaste tiden, men jag ska försöka skriva oftare. MAT NU, MUUUUUUUUUUUUUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Har även fått klagomål av en vän att jag skriver för sällan. Kan faktiskt erkänna att jag inte har skrivit så mkt nu på senaste tiden"



Hihi, vem kan det vara! ;]

jag läser ju varje dag josefine, kom igen nu! hehe

2008-10-07 @ 17:40:21
Postat av: frida

kanska ska skriva att det är från mig också. men det kanske du visste. ;p

2008-10-07 @ 17:41:37
Postat av: Alina

Fin blogg du har! Om jag inte sagt det förut? :)

2008-10-07 @ 17:45:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0