Jobbat

Idag har jag varit en sväng hos tårtbiten Anna och grattat henne. Jag blev bjuden på god tråtat som "Anna hade bakat" (som min mamma hade bakat!). Sen har jag jobbat så gott som hela dagen. Jag började tolv och kom hem för ca en timme sen. Har jobbat med Jesper the all day. Sen kom Jesper nr två och hälsade på. Sen fick vi middags rast och då gick jag och Jesper gånger tvp och köpte varsin pizza på Alladin. Sen blev det bara att jobba igen och nu sitter jag hemma och ser på tv. Jag ska gå och duscha nu innan reprisen på Andra avenyn börjar så hare bra, everyone!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå "som anna hade bakat" haha, du har inga bevis att de inte var jag;) tack för att du kom förbi och grattade mig lilla kakis!

och tack för hamburgarn idag, den var sjukt go!! det gjorde du bra=)

2008-10-19 @ 22:09:19
Postat av: tårtan

det var jag!;)

2008-10-19 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0