"Vädurar är fantastiska älskare"

Har alldeles nyss kommit hem från skolan, så jag gör så gott som ingenting alls. Måste säga att jag blev väldigt chockade när jag kollade på statistiken alldeles nyss, det var 97st som besökte min blogg igår. (REKORD) Jag tycket det är galet många och att det är skit kul att folk läser. Inte för jag tror att alla läser men dom räknas ju iaf! Ikväll blir det att göra bort träningsdagboken som ska in på torsdag så den är bort gjord. Måste verkligen göra klar den ikväll. Har även en labrapport som ska in den här veckan och prov i både matte och kemi. Så det lär bli en hel del pluggande i veckan, inte direkt min favorit veckan nu precis.Igår när jag var hos pappa så tittade jag i tidninge Söndag och fastnade på en sida där det stod hur alla stjärtecken är i sängen osv. Var bara tvungen att ta kort, och så här är mitt stjärntecken väduren! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

bra jobbat kakan;)

först fattade jag ingenting vad du menade med den där kudden du skrev om men nuu! smart haha.

kolla vågen också & skicka till mig;)

ska verkligen försöka bli frisk så jag kan komma ikväll, i promise. pussipuss

2008-10-13 @ 16:02:25
URL: http://aannab.blogg.se/
Postat av: frida

men va? är jag konstig eller hur kollar man statistik? hihi ;]

2008-10-13 @ 17:15:37
URL: http://ffrriidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0