Vinst

Det slutade med att Löven vann med 3-2 mot Borås. Ritigt skönt med en seger och speciellt på hemma plan, det behövde dom verkligen. Själv tjänade man lite extra ikväll på matchen, ännu bättre. Pengarna behövs om man säger så. Har alldeles nyss hjälpt mammsen med att räkna lite pengar. Jag är sjukt trött, så jag är lite sur och grinig just nu känner jag. Blir att sova länge imorgon, skönt som fan. Just nu sitter jag och äter en sandwich glass, åh så sjukt gott. Håller på dö här inne vi har jämt så varmt här hemma,  jag svättas som en, jag vet inte vad. Så det är ruggit skönt att kyla ner sen lite grann. Jag sitter även och funderar hur jag ska planera dagen imorgon. Funderar på att fara förbi farmor och farfar en sväng innan jag ska ha girl power kvällen. Blir nog så skulle jag tippa på, det blir super.


Låter inte helt fel med Turkiet -09, hoppppppppppppppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0