Avslutningsmiddag

Avslutning middag på Droskan med fotbollslaget,  helt klart dom bästa tjejerna ever. Sjuktaste kul och det blev sjukt mycket skratt och sång och sist men absolut inte minst alla dessa fejs bilder som jag lyckas göra. Men dom bjuderna jag på, inte ska vi snåla inte! Vi åt tacos bufè till middag, hade laddat med tom magen, of course. Riktig gott, hade inte käkat det på jätte länge innan så det var riktigt efterlängtat. Kan ju säga att man var mätt som ett svin när man gick därifrån. Efter Droskan drog vi oss in mot stan på cyklar och nu snackar vi väl packade cyklar, så gott som hela gänget bara några få som redan hade annat inbokat osv. Sedan drog vi hem till Sanna där det blev Sing Star för hela slanten. Inte dåliga toner där inte. Där vi bjöds på saft, chips och bullar, smaskens. Sedan körde vi Buzz, jag, Nicole och Issa var ett lag men Issa svek och och drog efter en stund men jag och Nicole vann ändå, såklart! Sen började vi dra oss hemåt och stannade på MC Donalds en liten stund på vägen och sedan vidare mot statoil så jag kunde fylla på mobilen. (Notera att jag har gratis sms igen! - YES!) HAHA, sen när jag, Carro och Elin gick den sista biten hem så la vi oss på trottoaren vid min parkering och tittade på stjärnorna. Är vi nördarna eller vad är vi? Elin svek oss och drog men jag och Carro låg kvar ett tag och snackade. Sjukaste! Riktigt kul kväll måste jag säga, måste även lägga till att jag fick träningsvärk av orientering. Oväntantat? - NOOT! Fast inte lika mycket som jag trodde, fick från höfterna och ner till knäna på alla möjliga ställen. Klaga inte...



(Bilden är från förra årets avslutningsmiddag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"han har varit och hamstrat". hahaha, du är så söt. i löv ya! PUSS

2008-09-28 @ 13:26:01
URL: http://emmiwesterlund.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-28 @ 13:29:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0