Crazy dog

Loke är galen, springer runt och biter på allt som han kommer åt, blir så jukt less. Och nu så börjar han jaga sin svans också, tokig hund? - JA! Fick hem mamma mia men det var nån som hade filmat från en bio så det var ju inte så kul att se på den men jag såg ändå lite för jag fick inte hem nån annan, inte så skillad. Just nu vill jag bara att pappa ska komma hem så jag slipper hålla koll på Loke "the crazy dog". Till kvällen har jag inte så stora planer, ska träffa Carro iaf. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, vill göra nått skoj. Elin ska fara och se på fjollboll vet inte om jag och Carro dra oss dit också om vi inte får något bättre för oss. Tack, nu kom pappa hem. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0